Project Description

Kawasaki Z900RS Cafe (2018)

54.200 zł

W Twoim stylu życia nie ma miejsca na podróbki. Kawasaki ma tradycję przekazywania dawnych wartości współczesnym motocyklistom w prawdziwie autentycznych, neoklasycznych motocyklach. Surowy duch legendy z lat siedemdziesiątych — oryginalnego chłodnego króla Z1 Kawasaki — znalazł wyraz w nowym Z900RS, aby w zdecydowany sposób zadowolić Cię, kierowcę, którym jesteś.

  • DOSTĘPNY KOLOR: zielony (Vintage Lime Green)

  • Ponadczasowa stylizacja inspirowana kultowym modelem Kawasaki Z1

  • Wielofunkcyjny ekran LCD z analogowymi zegarami

  • KTRC – system kontroli trakcji Kawasaki

  • Lampy LED z przodu i z tyłu

  • Elastyczny, rzędowy 4-cylindrowy silnik 948cm2 wyposażony w stylowe płetwy klasycznych motocykli

  • Dopracowany układ wydechowy wydający solidny przyjemny dźwięk

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Z900RS został zainspirowany kultowym modelem Kawasaki Z1. Od zbiornika paliwa w kształcie łezki po innowacyjny LED’owy tylny reflektor. Ten motocykl oferuje ponadczasowy wygląd z dbałością o detale oraz unikalne wykończenie.

Stylowe płetwy silnika wbudowane w głowicę cylindra tworzą replikę chłodzonego powietrzem silnika uzupełnionego wieloma motywami zaprojektowanego silnika, w jaki wyposażony był Z1.

Podobnie jak Z1, Z900RS oferuje rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik o pojemności 948cc, który zapewnia doskonałą równowagę mocy i większą kontrolę nad motocyklem, koncentrując się na niskich i średnich przedziałach mocy.

Dwustronne rozgałęzione rury sprawiają, że wygląd wydechu jest bardzo solidny, zaś materiał, z którego zostały wykonane, utrudnia odbarwianie się głowic wraz z upływem czasu. Krótki megafonowy tłumik potęguje efekt retro w stylizacji Z900RS. Główne rury, przednie komory i tłumik wykonane są z wysokiej jakości, polerowanej stali nierdzewnej.

Głównym elementem projektu Z900RS jest piękny zbiornik paliwa w kształcie łezki, który przypomina ten z Z1.

Oryginalne odlewane koła wyposażone są w płaskie szprychy zaprojektowane tak, aby wyglądały, jak klasyczne koła ze szprychami z drutu.

KTRC oferuje dwa tryby pracy, które obejmują szeroki zakres warunków jazdy, zapewniając optymalną trakcję podczas pokonywania zakrętów w zależności od nawierzchni i potrzeb. System umożliwią bezpiecznie i pewnie pokonać śliskie zakręty jadąc spokojną lub bardziej agresywnie.

W przeciwieństwie do podwójnych amortyzatorów, w które zaopatrzony był Z1, Z900RS posiada tylny poziomy układ amortyzatora „Back-Link”, poprawiający rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni. Podobnie jak przedni widelec, tylne zawieszenie zapewnia równowagę komfortu jazdy i sportowej wydajności.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosować motocykl do swojego wzrostu.

Zaprojektowany, aby wywoływać zachwyt u motocyklistów. Tuningowany dźwięk inicjowany jest już od pierwszego odgłosu silnika, na biegu jałowym, oraz na niskich obrotach, aby kierowca mógł cieszyć się głębokim rykiem silnika.

Projekt opływowego tyłu motocykla zainspirowany został ogonem torbacza dziobaka, a owalny kształt tylnych świateł LED jest hołdem dla pierwowzoru Z900RS – modelu Z1.

Duży reflektor LED o średnicy 170 mm świeci jasnym, białym światłem, zapewniając doskonałą widoczność w nocy.

Prędkościomierz i obrotomierz w analogowym stylu są uzupełnieniem wielofunkcyjnego ekranu LCD z ciemnym czytelnym wyświetlaczem.

Do tego modelu wybrano kratownicową ramę zapewniającą niewielki ciężar i doskonałą sztywność oraz dostrojoną geometrię, aby zapewnić lekkie, naturalne prowadzenie pojazdu. Zgodnie ze swoim charakterem retro, pozycja jeźdźca na Z900RS jest mniej pochylona do przodu niż w standardowym modelu Z900.

Technologia sprzęgła przeniesiona z motocykli wyścigowych działa jako ogranicznik momentu obrotowego, który ogranicza możliwość uślizgu tylnego koła przy obniżeniu biegu oraz działo jako serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni.

Wysokiej jakości odwrócony widelec o średnicy 41 mm zapewnia doskonały komfort jazdy oraz sportowy potencjał motocykla. Widelec posiada kompensację tłumienia i odbicia, umożliwiając precyzyjne ustawienia dostosowane do preferencji jeźdźców i stylu jazdy.

Przednie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm dzięki promieniowemu mocowaniu zapewniają silne i pewne hamowanie. Podwójne tarcze pół-pływające posiadają podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy zacisk.

Bęben główny przedniej pompy hamulcowej umożliwia dotykowe, precyzyjne kontrolowanie hamulca. Aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas jazdy, ABS jest dostepny w standardowym wyposażeniu Z900RS.

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

SPECYFIKACJA

Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 948 cm³
Średnica x skok 73.4 x 56 mm
Stopień sprężania 10.8:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4
Układ rozruchowy Elektryczny
Sprzęgło Mokre wielotarczowe
Moc maksymalna 82 kW {111 KM} / 8,500 obr./min
Zużycie paliwa 5.3l/100 km
Emisja C02 136g/km
Maksymalny moment obrotowy 98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1 2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2 2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3 1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4 1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5 1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6 0.967 (29/30)
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 41 mm z tłumieniem odbicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny.
Typ ramy Kratownicowa, stalowa
Ślad 98 mm
Skok zawieszenia przednie 120 mm
Skok zawieszenia tylne 140 mm
Opona przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona tylna 180/55ZR17M/C (73W)
Dł x Szer x Wys 2,100 x 865 x 1,150 mm
Rozstaw osi 1,470 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 215 kg

AKCESORIA

TYTANOWY TŁUMIK AKRAPOVIC

OSŁONA CHŁODNICY

OSŁONA ZEGARÓW

CIEMNA OWIEWKA PRZEDNIA

NIŻSZE SIEDZENIE

STOPKA CENTRALNA

CRASHPADY SILNIKA

BOCZNE UCHWYTY

PODGRZEWANE MANETKI

OSŁONY PRZEDNIEJ OSI

KOREK WLEWU OLEJU

EMBLEMATY KAWASAKI

AKCESORYJNE NAKRĘTKI NA LAGI

POKROWIEC