Project Description

Kawasaki Z650 (2018)

28 990 zł

Z650 z hukiem powraca to klasy naked’ów o średniej pojemności. Mało ważący, przykuwający wzrok, Z650 to namacalny przykład stylu Sugomi, który jest również widoczny w innych motocyklach z linii “Z”.  Robiąca wrażenie wydajność oraz imponujący moment obrotowy dostarczane są przez kompaktowy silnik dwucylindrowy chłodzony wodą w układzie równoległym o pojemności 650cc. Kawasaki Z650. Dzikość wzywa.

  • KOLORY: biało-czarny (Pearl Flat Stardust White/Metallic Spark Black), czarny (Metallic Flat Spark Black/Metallic Spark Black), tytanowo-czarny (Metallic Flat Raw Titanium/Metallic Spark Black)

  • Silnik 649 cm3 dwucylindrowy – wydajny i elastyczny

  • Latwy w prowadzeniu, na co pozwala uniwersalny rozmiar, wygodna pozycja, szeroka kierownica, lekka konstrukcja

  • Ostra stylizacja Sugomi

  • Kratownicowa rama – dająca Zetowi lekkości, wytrzymałości i charakterystycznego stylu.

  • Sprzęgło antyhoppingowe

SPECYFIKACJA

Smarowanie Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 649 cm³
Średnica x skok 83 x 60 mm
Stopień sprężania 10.8:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy Elektryczny
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Moc maksymalna 50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Zużycie paliwa 4.3l/100 km
Emisja C02 103g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM———-
Maksymalny moment obrotowy 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1 2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2 1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4 1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5 0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23/27)
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 100 mm
Skok zawieszenia, przednie 125 mm
Skok zawieszenia, tylne 130 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys 2,055 x 775 x 1,080 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów
Wysokość siedzenia 790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 187 kg

AKCESORIA

OSŁONA ZEGÓW (PRZYCIEMNIANA SZYBKA)

OPARCIE DO KUFRA (30L)

KUFER CENTRALNY (30l)

ZESTAW KUFRÓW BOCZNYCH (2x 14L)

TORBA NA BAK

TANK PAD

UKŁAD WYDECHOWY AKRAPOVIC

NAKŁADKA TYLNEGO SIEDZENIA

OSŁONA CHŁODNICY

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY

NAKŁADKI KOLANOWE

CRASH PADY

ZAMEK TYPU U + ZESTAW STELAŻY

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Ostra stylistyka Sugomi podkreślająca agrewsywny charakter Zetów

Charakterystyczne dla Zetów światła LED uwydatniają ich ostry charakter.

Duży czytelny obrotomierz, ze wskaźnikiem biegów i wyswietlaczem LCD pozwalają szybko i czytelnie uzyskać najistotniejsze informacje

Niska waga i niska wysokość siedzenia pozwala na łatwe manewrowanie także przy prędkościach parkingowych. Prowadzenie ułatwia czułość silnika i wysoki moment obrotowy.

Dopracowane zaproszenie drogowe Back-Link zapewnia zarówno sportowy charakter jak i komfort jazdy.

Szeroka, płaska kierownica i sportowa pozycja pozwala kierowcy w pełni wykorzystać potencjał Z650

Połączenie smukłej lekkiej sylwetki i niskiego siedzenia pozwala łatwiej stabilnie oprzeć się podczas postoju. Dzięki temu z większym spokojem z tego modelu będzie mogła korzystać szersza grupa jeźdzców.

Zupełnie nowy dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 649cm3 to nadające komfortu codziennego użytkowania elastyczność, wydajność i łagodność, połączone z ekonomiką jazdy.

Technologia sprzęgła antyhoppingowego przeniesiona wprost z motocykli wyścigowych. Sprzęgło działa jednocześnie jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W sprzęgle zastosowano dwa rodzaje krzywek, które łączą lub rozdzielają kosz sprzęgła z tarczami.

Całkowicie nowa rama kratownicowa to lekkość (15kg) i wytrzymałość, nadająca Zetowi agresywnego charakteru