Project Description

Kawasaki Z400 (2019)

25.000zł

Nowy model w serii Kawasaki Z, Z400 został zaprojektowany by być prawdziwym supernakedem. Niezależnie czy przebija się przez miejski zgiełk czy grzecznie stoi zaparkowany na rogu – zawsze zwróci na siebie uwagę.

  • KOLORY:

    • zielono-czarny (Candy Lime green / Metallic Spark Black)
    • czerwono-czarny (Candy Cardinal Red / Metallic Flat Spark Black)
  • dostępny na prawo jazdy kategorii A2

  • Nowy wydajny silnik 399 cm3, 2-cylindrowy, rzędowy o maksymalnej mocy 45KM

  • Elementy stylizacyjne inspirowane Sugomi – linią supernakedów Kawasaki

  • Lekka i wytrzymała kratownicowa rama

  • Sprzęgło antyhoppingowe

  • reflektory LED

  • Wysokiej klasy kokpit i wygodna pozycja

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Nowy Z400 dołączył do linii stylistyki Sugomi – czyli ostrego designu supernakedów Kawasaki. Charakteryzują się one zbitą postawą i nisko położoną czachą i wysokim zadupkiem, a wszystko ubrane w wyraziste, strzeliste krztałty.

Potężny, przyjazny dla kierowcy silnik w układzie równoległym. Nowy Z400 posiada silnik o pojemności 399 cm3, oferujący moc maksymalną 45KM. Nowy silnik został zoptymalizowany pod względem rozmiaru, masy i wydajności.

Z400 posiada praktycznie identyczne oprzyrządowanie jak w modelu Z650. Czytelny kokpit wyposażony jest w duży obrotomierz analogowy otoczony lampkami ostrzegawczymi oraz wskaźnik położenia biegów i wielofunkcyjny ekran LCD z drugiej strony.

Lampa LED jest doskonale widoczna i oferują jasne światło znacząco poprawiając widoczność.

Wyprostowana pozycja jazdy i szeroka kierownica sprawiają, że kierowca jest w idealnej pozycji do aktywnej kontroli motocykla, ułatwiając dynamiczną, sportową jazdę. Dzięki możliwości wymiany kanapy na wyższą każdy jeździec znajdzie dla siebie idealną postawę.

Wysokość siedzenia wynosi 786 mm, a wąska konstrukcja zarówno siedziska, jak i tylnej części silnika umożliwia kierowcom bez przeszkód oprzeć stopy o podłoże.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

Model Z400 wyposażony jest w kratownicową ramę podobną do tej z Ninji H2. Silnik jest sztywno zamontowany w ramie i został użyty jako element naprężający. Nowy projekt ramy przyczynia się w znaczący sposób do ograniczenia masy motocykla.

Nowe wspomagane sprzęgło antyhoppingowe. Bardziej zwarte sprzęgło (φ139 mm >> φ125 mm) z mniej sztywnymi płytami roboczymi oferuje 20% lżejszą pracę dźwigni, w szerszym zakresie zwiększając kontrolę nad sprzęgłem.
Przedni widelec – bardziej sztywny teleskopowy przedni widelec o średnicy 41 mm zapewnia sprawniejsze działanie zawieszenia. Podczas jazdy czuje się, że przednie koło jest solidnie osadzone, co ułatwia skręcanie, a całe zawieszenie oferuje płynność i stabilność, jakie posiadają większe motocykle.

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

SPECYFIKACJA

Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 399 cm³
Średnica x skok 70 x 51.8 mm
Stopień sprężania 11.5:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna 33,4 kW {45 KM} / 10,000 obr./min
Emisja C02 100g/km
Maksymalny moment obrotowy 38 N•m {3.9 kgf•m} / 8,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.219 (71/32)
Przełożenie biegu 1 2.056 (41/14)
Przełożenie biegu 2 1.619 (37/18)
Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite 2.929 (41/14)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie Pojedyncza tarcza pół-pływająca, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek zpojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 92 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 130 mm
Opona, przednia 110/70ZR17M/C (54H)
Opona, tylna 150/60ZR17M/C (66H)
Dł x Szer x Wys 1,990 x 710 x 1,120 mm
Rozstaw osi 1,370 mm
Prześwit pod pojazdem 140 mm
Pojemność zbiornika paliwa 14 litrów
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 168 kg

AKCESORIA

SPORTOWY TŁUMIK AKRAPOVIC

NAKŁADKA TYLNEGO SIEDZENIA

TANK PAD

PRZYCIEMNIANA SZYBA WYSOKA

DOLNA OSŁONA

ŚLIZGACZE RAMY

TORBA NA BAK (4L)

OSŁONA CHŁODNICY

WYŻSZA KANAPA +3cm

TAŚMA NA OBRĘCZ FELGI

ZABEZPIECZENIE TYPU U-LOCK

POKROWIEC WEWNĘTRZNY STRECZ HQ

POKROWIEC WEWNĘTRZNY

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY PREMIUM