Project Description

Kawasaki Vulcan S Cafe (2017)

36 900 zł

Vulcan S nie jest typowym cruiserem. Jego dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia czynią z niego maszynę przeznaczoną nie tylko dla zagorzałych chopperowców. Możliwość personalizacji ustawień powoduje, że jest tak samo odpowiedni dla doświadczonych jak i dla początkujących motocyklistów.

  • KOLOR: biało-zielony (Pearl Blizzard White / Candy Lime Green)

  • wyraziste malowanie i dodatkowy deflektor z zestawem wsporników

  • Silnik 649 cm3 chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy – płynny i dynamiczny

  • wysoki komfort jazdy – komfortowe siedzenie, nisko obsadzone, wygodna pozycja jazdy, wąska rama, regulowane podnóżki

  • Nietuzinkowa miejska stylizacja

  • amortyzator o długim skoku daję Vulcanowi nie tylko smukłą sylwetkę ale dzięki 7-stopniowej regulacji poprawia komfort jazdy niezależnie od obciążenia

SPECYFIKACJA

Smarowanie Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 649 cm³
Średnica x skok 83 x 60 mm
Stopień sprężania 10:8:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Układ rozruchowy Elektryczny
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Moc maksymalna 45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Zestaw dławiący 35kW dostępny
Emisja C02 109g/km
Maksymalny moment obrotowy 63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.095 (88 / 42)
Przełożenie biegu 1 2.438 (39 / 16)
Przełożenie biegu 2 1.714 (36 / 21)
Przełożenie biegu 3 1.333 (32 / 24)
Przełożenie biegu 4 1.111 (30 / 27)
Przełożenie biegu 5 0.966 (28 / 29)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23 / 27)
Hamulce przednie Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Zawieszenie przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie tylne Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 120 mm
Skok zawieszenia przednie 130 mm
Skok zawieszenia tylne 80 mm
Opona, przednia 120/70 R18M/C 59H
Opona, tylna 160/60 R17M/C 69H
Kąt skrętu L/P 35° / 35°
Dł x Szer x Wys 2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi 1,575 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 14 litrów
Wysokość siedzenia 705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 229 kg

AKCESORIA

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY

POKROWIEC WEWNĘTRZNY STRECZ HQ

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Używając Vulcana S z pewnością nie będziesz miał problemu z postawieniem stóp na ziemi podczas postoju. Nisko zawieszone siedzisko (705 mm) powoduje, że kierowca czuje się bezpiecznie i komfortowo.
Oryginalna deska rozdzielcza zawiera między innymi analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Dzięki czytelnym informacjom kierowca ma wszystko pod kontrolą.
3-stopniowa regulacja podnóżków pozwala na dostosowanie pozycji siedzącej do wzrostu kierowcy oraz jego indywidualnych preferencji.

specjalne malowanie w wersji Special Edition nadające cruiserowi większego charakteru

Duże tarcze hamulcowe łączą dużą siłę hamowania z łatwością panowania nad motocyklem.
Miejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.
Regulacja dźwigni sprzęgła i hamulca pozwala na jeszcze lepszą personalizację tego modelu.
Umieszczony pod silnikiem tłumik przyczynia się do obniżenia środka ciężkości oraz do jeszcze łatwiejszego sięgania stopami do ziemi poczas postoju.
Kompaktowy silnik oraz wąska rama przyczyniają się wyjątkowo wygodnej pozycji podczas jazdy. Możliwość wyciągnięcia nóg do przodu powoduje, iż nawet długa jazda jest przyjemna i relaksująca.
Niewielka waga, dopracowany balans oraz 18 i 17-calowe radialne opony poprawiają łatwość prowadzenia i manewrowania.
Wyprofilowane siedzisko obszyte gruba wyściółką zapewnia wyjątkowy komfort podczas jazdy.
Chłodzony cieczą8-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwazapewnia płynne, dynamiczne osiągi, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów.
Duży rozstaw osi (1575 mm) zapewnia równowagę i stabilność, co sprawia, że Vulcan S jest przyjazny dla początkujących kierowców, a doświadczonym daje dużo radości z jazdy.
Konstrukcja ramy, tylne zawieszenie i wahacz tworzą zintegrowaną linię biegnącą odprzodu motocykla ku tylnej piaście.
Rama  ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie daje pojazdowi lekkiwygląd.
Dzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.
Układ tylnego zawieszenia pozwala na kompaktową sylwetkę Vulcana S oraz daje miejsce na masywny tłumik. Amortyzator o długim skoku oraz możliwości ustawienia go w siedmiu pozycjach w zależności od wielkości obciążenia przyczynia się do poprawienia komfortu jazdy.
Sportowe motocykle często posiadały przepustnicę o dużej średnicy. Po jej otwarciu następował bardzo gwałtowny wzrost mocy, nad którą kierowca nie zawsze mógł zapanować. Nowe rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi. Podczas gdy jedna przepustnica jest kontrolowana przez kierowcę, druga sterowana jest przez ECU. Dzieki takiej kombinacji oddanie mocy jest liniowe i, dzieki wspomaganiu kontroli trakcji, dostosowane do aktualnych możliwosci jakie panują na drodze.
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Zużycie paliwa zależy glównie od sposobu jazdy, obchodzenia sie manetką gazu, wyboru biegu itp. Komputer monitoruje bardzo wiele parametrów jazdy (m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu). Kontrolka ECO pojawia się, gdy komputer zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), co pozwala kierowcy dostosować sposób jazdy, wybór biegu i obrotów do trybu ekonomicznego.
Odpowiednia pozycja za kierownicą jest kluczem do komfortowej jazdy oraz poprawnej kontroli pojazdu. Idealne dopasowanie wpływa na styl jazdy i zależy od fizycznych wymiarów kierowcy.
ERGO-FIT jest to system, który umożliwia kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elmenty podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim. Czując motockl, kierowcy będą mogli doświadczyć tego co maszyny Kawasaki mają do zaoferowania – przyjemność z jazdy.
*Regulowane i ich zakres regulacji w zależności od modelu.
W klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Bardzo dokładna praca układu, setki testów w różnych warunkach pogodowych i drogowych dają gwarancję niezawodności i precyzji działania. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów, Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego kola. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. Kawasaki nie ustaje w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla systemów ABS.