Project Description

Kawasaki Versys-X 300 (2017)

24 900 zł

Versys-X 300 to motocykl na każdą drogę, idealny do miasta, na codzień, podróż czy terenową przygodę. Wygodna pozycja, szeroka kierownica i niskie siedzenie pozwalają na wysoki komfort jazdy i wysoką manewrowość. W ramie Versysa, który stylistyką aspiruje do motocykla klasy adventure, schowany został dwucylindrowy elastyczny i łagodny silnik 296cm3, dający dużo radości z jazdy.

  • KOLORY: zielony (Candy Lime Green), grafitowy (Metallic Graphite Gray)

  • Idealnie zestrojony rzędowy silnik 296cm3 o elastycznym i łagodnym usposobieniu

  • wygodny w podróży dzięki pionowej pozycji, wysokiej szybie, szerokim wygodnym tylnym siedzeniu

  • bogate wyposażenie akcesoryjne pozwoli przystosować Twojego Versysa na każdą podróż

SPECYFIKACJA

Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik dwucylindrowy
Pojemność skokowa silnika 296 cm³
Średnica x skok 62 x 49 mm
Stopień sprężania 10.6:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Układ rozruchowy Elektryczny
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Moc maksymalna 29.3 kW {40 PS} / 11,500 rpm
Zużycie paliwa 4.1 l/100 km
Emisja C02 103 g/km
Maksymalny moment obrotowy 25.7 N•m {2.6 kgf•m} / 10,000 rpm
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 3.087 (71/23)
Przełożenie biegu 1 2.714 (38/14)
Przełożenie biegu 2 1.789 (34/19)
Przełożenie biegu 3 1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 4 1.160 (29/25)
Przełożenie biegu 5 1.000 (27/27)
Przełożenie biegu 6 0.857 (24/28)
Hamulce przednie Pojedyncza tarcza 290 mm. Zacisk: podwójny
Hamulce tylne Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: podwójny
Zawieszenie przednie Widelec teleskopowy, 41 mm
Zawieszenie tylne Tylne zawieszenie typu Bottom-Link Uni-Track z amortyzatorem gazowym
Typ ramy stal wysokiej wytrzymałości
Ślad 108 mm
Skok zawieszenia przednie 130 mm
Skok zawieszenia tylne 148 mm
Opona, przednia 100/90-19M/C 57S
Opona, tylna 130/80-17M/C 65S
Dł x Szer x Wys 2,170 x 860 x 1,390 mm
Rozstaw osi 1,450 mm
Prześwit pod pojazdem 180 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 175 kg

AKCESORIA

Lista akcesoriów w przygotowaniu.

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Idealnie zestrojony silnik rzędowy 249/296cm3 oddaje łagodną i elstyczną moc zarówno przy niskich i średnich obrotach i mocne przyśpieszenie przy wysokich obrotach.

zupełnie nowa szkieletowa rama zaprojektowana do przyjmowania wstrząsów na nierównym terenie i gotowa na podróże z ciężkim bagażem

zawieszenie o dużem skoku dostarcza emocji w jeździe po nieutwardzonych drogach

Choć Versys-X 300 nie jest typowym motocyklem terenowym, 19-calowe koło z przodu i 17-calowe z tyłu dodaje mu lepszego przystosowania na nieutwardzone drogi

Dużych gabarytów nadwozie i imponująca stylistyka nadaje Versysowi-X imponującego charakteru motocykla typu adventure

Inspirowane podróżną stylistyką owiewki i wysoka szyba, zapewniają doskonałą ochronę przed wiatrem, dodając dużą dawkę komfortu w podróży

Smukła pionowa pozycja jazdy oraz szeroka kierownica zapewniają wysoką sterowność i komfort jazdy także na długich dystansach.

Szerokie tylne siedzenie i ergonomicznie wyprofilowane poręcze zapewniają pasażerowi najwyższą wygodę. Dodatkowo jest doskonałą platformą do mocowania bagażu.

Wygodne, mocne sakwy o pojemności 17L i wodoodpornej konstrukcji, dodają Versysowi stylu i podróżniczego charakteru.

Dostępne jako dodatkowe wyposażenie stalowe gmole chronią silnik i boczne owiewki, przy okazji dodając Versysowi-X stylu.

Przeciwmgielne światła LED marki PIAA zapewniają lepszą widoczność z trudnych warunkach. Akcesorium dodatkowe.

Kokpit o wyrafinowanym wzornictwie z dużym analogowym obrotomierzem otoczony kontrolkami, wskaźnikiem biegów i wielofunkcyjnym wyświetlaczem pozwala na wygodną kontrolę parametrów pojazdu.

17-litrowy bak o płaskiej konstrukcji pozwala na wygodniejszą pozycję

Sprzęgło antyhoppingowe z systemem asystującym pozwala na wygodną i bezstresową jazdę.

System ABS ułatwiający nagłe hamowanie i hamowanie w warunkach niskiej przyczepności, zapobiegając blokowaniu kół i poślizgom.