Project Description

Kawasaki Ninja 650 (2017)

30 900 zł

Stworzony do rywalizacji. Wzmocniony silnik, poprawione osiągi, Quick Shifter i Down Shifter, odchudzona konstrukcja, pecyzyjniejsze hamulce i wyróżniające malowanie Winter Test Edition. Europejskie i światowe tory wzywają a ZX-10RR pragnie odpowiedzieć na to wezwanie.

  • KOLORY: czarny (Metallic Spark Black), pomarańczowy (Candy Burnt Orange)

  • Nowy wydajny silnik 649 cm3, 2-cylindrowy, rzędowy

  • Agresywna stylistyka linii Ninja

  • Lekka i wytrzymała kratownicowa rama

  • Sprzęgło antyhoppingowe

  • Regulowana przednia szyba, czytelny wyświetlacz i wygodna kierownica

SPECYFIKACJA

Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 649 cm³
Średnica x skok 83 x 60 mm
Stopień sprężania 10.8:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Moc maksymalna 50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Emisja C02 107g/km
Maksymalny moment obrotowy 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1 2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2 1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4 1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5 0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite 3.067 (46/15)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 100 mm
Skok zawieszenia, przednie 125 mm
Skok zawieszenia, tylne 130 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys 2,055 x 740 x 1,135 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów
Wysokość siedzenia 790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 193 kg

AKCESORIA

OPARCIE DO KUFRA 30L

KUFER CENTRALNY 30L

ZESTAW KUFRÓW BOCZNYCH

TORBA NA BAK  4L

TANK PAD KAWASAKI

NAKŁADKA TYLNEGO SIEDZENIA

NAKŁADNIKI KOLANOWE

ŚLIZGACZE RAMY (CRASH PADY)

ZAMEK TYPU U + ZESTAW STELAŻY

POKROWIEC WEWNĘTRZNY STRECZ HQ

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Sportowy charakter nadwozia nawiązujący do linii motocykli klasy supersport – Ninja. Agresywna stylistyka przodu, smukła sylwetka, lekki wygląd – odzwierciedlają sportowy charakter Ninji 650.

Idealna czułość i silne przyśpieszenie pozwalają łatwo zarządzać oddawaną mocą, w połączeniu z doskonałą zwinnością pozwala jeźdźcowi na typowo sportowe doznania, przy zachowaniu codziennej użyteczności.

Zupełnie nowy dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 649cm3 to nadające komfortu codziennego użytkowania elastyczność, wydajność i łagodność, połączone z ekonomiką jazdy

Technologia sprzęgła antyhoppingowego przeniesiona wprost z motocykli wyścigowych. Sprzęgło działa jednocześnie jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W sprzęgle zastosowano dwa rodzaje krzywek, które łączą lub rozdzielają kosz sprzęgła z tarczami.

Połączenie smukłej lekkiej sylwetki i niskiego siedzenia pozwala łatwiej stabilnie oprzeć się podczas postoju. Dzięki temu z większym spokojem z tego modelu będzie mogła korzystać szersza grupa jeźdzców.

Całkowicie nowa rama kratownicowa to lekkość (15kg) i wytrzymałość, nadająca Ninjy agresywnego charakteru

Duży analogowy obrotomierz, otoczony z jednej strony kontrolkami, z drugiej strony wskaźnikiem biegów i wyswietlaczem LCD pozwalają szybko i czytelnie uzyskać najistotniejsze informacje

Dedykowana dla Ninji 650 kierownica pozwala na wygodną pionową pozycję jazdy, dającą większy komfort w codziennym użytkowaniu i lepszą kontrolę jazdy.

Możliwość regulacji przedniej szyby w trzech pozycjach pozwala dostosować motocykl do aktualnego stylu jazdy.

Dopracowane zaproszenie drogowe zapewnia zarówno sportowy charakter jak i komfort jazdy.