Project Description

Kawasaki Ninja 650 (2019)

od 32 400zł

Doskonale zrównoważony i budzący emocje model Ninja 650 jest wyposażony w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce. Typowej dla klasy Supersport zwinności, szybkości reakcji i doskonałemu przyspieszeniu towarzyszy łatwość kontrolowania mocy oraz manewrowania, co razem daje doskonale wyważoną mieszankę sportowych osiągów i wszechstronności codziennego użytkowania, którą docenią zarówno początkujący jak i doświadczeni kierowcy.

  • KOLORY:

    • zielony KRT Edition ( Lime Green / Ebony ) – cena 33.400zł
    • pomarańczowy (Candy Steel Furnace Orange / Metallic Spark Black) – cena 33.400zł
    • czarny (Metallic Flat Spark Black / Metallic Spark Black) – cena 32.400zł
  • Dostępny na kategorię prawa jazdy A2

  • Nowy wydajny silnik 649 cm3, 2-cylindrowy, rzędowy

  • Agresywna stylistyka linii Ninja

  • Lekka i wytrzymała kratownicowa rama

  • Sprzęgło antyhoppingowe

  • Regulowana przednia szyba, czytelny wyświetlacz i wygodna kierownica

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Sportowy charakter nadwozia nawiązujący do linii motocykli klasy supersport – Ninja. Agresywna stylistyka przodu, smukła sylwetka, lekki wygląd – odzwierciedlają sportowy charakter Ninji 650.

Idealna czułość i silne przyśpieszenie pozwalają łatwo zarządzać oddawaną mocą, w połączeniu z doskonałą zwinnością pozwala jeźdźcowi na typowo sportowe doznania, przy zachowaniu codziennej użyteczności.

Rama w Ninji 650 została zauważalnie udoskonalona na sezon 2019. Nowa waży 193 kg. Zaprojektowania zostały przy pomocy innowatorskiego system analiz Kawasaki. Kratownicowa rama oraz wahacz są kluczowymi aspektami, które przyczyniają się do zwiększonej przyczepności motocykla.

Silnik ten oferuje krótki czas reakcji, wydajność i ekonomiczne zużycie paliwa. Jest to silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, dwucylindrowy, w układzie równoległym o pojemności 649 cm3. Charakteryzuje się wysokim momentem obrotowym w średnim zakresie obrotów z lekkim nadwoziem o zgrabnej sylwetce. Elastyczny silnik pozwala na sportową jazdę oraz również pamięta o komfortowym podróżowaniu w trasie lub w miejskim zgiełku. Zwiększa on kontrolę nad motocyklem co budje pewność siebie u początkujących kierowców.

Sprzęgło antyhoppingowe działo jako ogranicznik momentu obrotowego  i wspomaga pracę dźwigni. Również zwiększa komfort oraz przyjemność podczas jazdy.

Połączenie smukłej lekkiej sylwetki i niskiego siedzenia pozwala łatwiej stabilnie oprzeć się podczas postoju. Dzięki temu z większym spokojem z tego modelu będzie mogła korzystać szersza grupa jeźdzców. Ponadto kierowca siedzi w wyprostowanej pozycji co zwiększa komfort jazdy oraz pozwala na dłuższe podróże na tym motocyklu.

Całkowicie nowa rama kratownicowa to lekkość (15kg) i wytrzymałość, nadająca Ninjy agresywnego charakteru

Duży analogowy obrotomierz, otoczony z jednej strony kontrolkami, z drugiej strony wskaźnikiem biegów i wyswietlaczem LCD pozwalają szybko i czytelnie uzyskać najistotniejsze informacje

Dedykowana dla Ninji 650 kierownica pozwala na wygodną pionową pozycję jazdy, dającą większy komfort w codziennym użytkowaniu i lepszą kontrolę jazdy.

Możliwość regulacji przedniej szyby w trzech pozycjach pozwala dostosować motocykl do aktualnego stylu jazdy.

Dopracowane zaproszenie drogowe zapewnia zarówno sportowy charakter jak i komfort jazdy.

Podwójna przepustnica to większa moc i lepsza jej dozowalność.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

Poziomy uklad amortyzatora „Back-Link” poprawia rozklad masy i wykorzystanie przestrzeni.

SPECYFIKACJA

Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 649 cm³
Średnica x skok 83 x 60 mm
Stopień sprężania 10.8:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Moc maksymalna 50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Emisja C02 107g/km
Maksymalny moment obrotowy 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1 2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2 1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4 1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5 0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite 3.067 (46/15)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 100 mm
Skok zawieszenia, przednie 125 mm
Skok zawieszenia, tylne 130 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys 2,055 x 740 x 1,135 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów
Wysokość siedzenia 790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 193 kg

AKCESORIA

UKŁAD WYDECHOWY AKRAPOVIC

OPARCIE DO KUFRA 30L

KUFER CENTRALNY 30L

ZESTAW KUFRÓW BOCZNYCH

TORBA NA BAK  4L

WYŻSZA SZYBA (+10cm)

PRZYCIEMNIANA SZYBA

ŚLIZGACZE RAMY (CRASH PADY)

WYŻSZE SIEDZENIE + 3cm

OSŁONA CHŁODNICY

NAKŁADKA TYLNEGO SIEDZENIA

TANK PAD KAWASAKI

NAKŁADNIKI KOLANOWE

GNIAZDO ZAPALNICZKI

ZAMEK TYPU U + ZESTAW STELAŻY

POKROWIEC WEWNĘTRZNY STRECZ HQ

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY