Project Description

Kawasaki Ninja 400 (2019)

od 26.990zł

Motocykl szosowy zainspirowany jazdą na torze. Do swojej oferty Kawasaki dodaje szosowy motocykl klasy średniej, który uzupełnisportową linię naszych motocykli – Ninja 400. Wyjątkowy oraz agresywnie wyglądający motocykl sportowy charakteryzujący się stabilnością, wydajnością oraz przyjemnością z jazdy.

  • KOLORY:

    • szary (Pearl Storm Gray / Metallic Magnetic Dark Gray) – cena 26.990zł
    • zielony (Lime green / Ebony (KRT Edition) – cena 27.490zł
  • Dostępny na kategorię prawa jazdy A2

  • Nowy wydajny silnik 399 cm3, 2-cylindrowy, rzędowy o maksymalnej mocy 35kW

  • Elementy stylizacyjne inspirowane flagową maszyną Kawasaki

  • Lekka i wytrzymała kratownicowa rama

  • Sprzęgło antyhoppingowe

  • Podwójne reflektory LED

  • Wysokiej klasy kokpit i wygodna pozycja

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Ciężko przejść obok modelu Ninja bez chwili podziwu, bez względu na pojemność motocykla. Budowa oraz wygląd nowej Ninji 400 zostały zainspirowane Ninją H2. Dzięki specyficznej konstrukcji owiewek, Ninja 400 wygląda na dużo większy motocykl. Efekt jest jeszcze bardziej widoczny dzięki agresywnemu wyglądowi oraz wyjątkowemu wykończeniu.

Oprócz poprawy wyglądu nowej Ninji 400, wąskie reflektory LED, są doskonale widoczne i oferują jasne światło i znacząco poprawiają widoczność (każdy reflektor posiada światła drogowe, mijania oraz pozycyjne LED).

Ninja 400 posiada praktycznie identyczne oprzyrządowanie jak w modelu Ninja 650. Kokpit wyposażony jest w duży obrotomierz analogowy otoczony lampkami ostrzegawczymi z jednej strony oraz wskaźnik położenia biegów i wielofunkcyjny ekran LCD z drugiej strony.

Potężny, przyjazny dla kierowcy silnik w układzie równoległym. Nowa Ninja 400 posiada silnik o pojemności 399 cm3, oferujący moc maksymalną 35 kW. Jest to w dużej mierze uzyskane dzięki nowym dolotom powietrza do większej komory powietrznej oferującej większą wydajność dolotową. Płynne dostarczanie mocy dostępne już od niskich obrotów ułatwia sterowanie przepustnicą.

Nowa Ninja 400 została zaprojektowana od podstaw. Aby maksymalnie zredukować jej ciężar, zmniejszono wagę silnika do minimum. Nowy projekt pozbawiony został niepotrzebnych elementów, a zreorganizowanie układu umożliwił wąski silnik i system chłodzenia ze zminimalizowanym zewnętrznym orurowaniem.zców.

Siedzenia kierowcy i pasażera pokryte grubym uretanem zaopatrzone w amortyzatory niwelujące niewielkie wibracje zapewniają doskonały komfort jazdy. Nadwozie Ninji 400 o większej powierzchni zapewnia znaczną ochronę przed wiatrem, co dodatkowo przyczynia się do komfortu jazdy.

Wysokość siedzenia wynosi 786 mm, a wąska konstrukcja zarówno siedziska, jak i tylnej części silnika umożliwia kierowcom bez przeszkód oprzeć stopy o podłoże.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

Nowe wspomagane sprzęgło antyhoppingowe. Bardziej zwarte sprzęgło (φ139 mm >> φ125 mm) z mniej sztywnymi płytami roboczymi oferuje 20% lżejszą pracę dźwigni, w szerszym zakresie zwiększając kontrolę nad sprzęgłem.

Nowa osłona wentylatora chłodnicy kieruje ciepło z silnika z dala od kierowcy, zwiększając komfort podczas jazdy.

Model Ninja 400 wyposażony jest w kratownicową ramę podobną do tej z Ninji H2. Silnik jest sztywno zamontowany w ramie i został użyty jako element naprężający. Nowy projekt ramy przyczynia się w znaczący sposób do ograniczenia masy motocykla.

Średnica 310 mm (ten sam rozmiar tarczy został użyty w modelu ZZR1400), pół-pływająca przednia tarcza o obrysie falistym zapewnia NinjI 400 mocne hamowanie. Sztywny, nowy cylinder przedniego hamulca pomaga wyeliminować jałowe uderzenie, podczas gdy starannie dobierane wymiary i materiał przewodu hamulcowego sprawiają, że hamulce działają od pierwszego dotyku. Ninja 400 wyposażona jest również w najnowszą wersję układu ABS firmy Nissin.

Przedni widelec – bardziej sztywny teleskopowy przedni widelec o średnicy 41 mm zapewnia sprawniejsze działanie zawieszenia. Podczas jazdy czuje się, że przednie koło jest solidnie osadzone, co ułatwia skręcanie, a całe zawieszenie oferuje płynność i stabilność, jakie posiadają większe motocykle.
Tylne zawieszenie – Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem przyczynia się do większego komfortu podczas jazdy. Istnieje możliwość 5-stopniowej regulacji napięcia wstępnego co pozwala kierowcom na ustawienie sztywności amortzatora a co za tym idzie wysokości motocykla do ich potrzeb. Amortyzator reguluje się bardzo łatwo przy użyciu zestawu narzędzi.
Ustawienie względem siebie kierownicy, siedziska i podnóżków umożliwia komfortową jazdę Ninją 400 motocyklistom o różnym wzroście i różnych stylach jazdy. Podwyższona kierownica i lekko przesunięte do przodu podnóżki pozwalają kierowcy bez żadnego problemu kontrolować jazdę, zapewniając jednocześnie jej komfort.

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

SPECYFIKACJA

Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 399 cm³
Średnica x skok 70 x 51.8 mm
Stopień sprężania 11.5:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna 33,4 kW {45 KM} / 10,000 obr./min
Emisja C02 100g/km
Maksymalny moment obrotowy 38 N•m {3.9 kgf•m} / 8,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.219 (71/32)
Przełożenie biegu 1 2.056 (41/14)
Przełożenie biegu 2 1.619 (37/18)
Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite 2.929 (41/14)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie Pojedyncza tarcza pół-pływająca, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek zpojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 92 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 130 mm
Opona, przednia 110/70ZR17M/C (54H)
Opona, tylna 150/60ZR17M/C (66H)
Dł x Szer x Wys 1,990 x 710 x 1,120 mm
Rozstaw osi 1,370 mm
Prześwit pod pojazdem 140 mm
Pojemność zbiornika paliwa 14 litrów
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 168 kg

AKCESORIA

SPORTOWY TŁUMIK AKRAPOVIC

NAKŁADKA TYLNEGO SIEDZENIA

TANK PAD

PRZYCIEMNIANA SZYBA WYSOKA

WYSOKA SZYBA PRZEZROCZYSTA

ŚLIZGACZE RAMY

TORBA NA BAK (4L)

GNIAZDO 12V

OSŁONA CHŁODNICY

WYŻSZA KANAPA

TAŚMA NA OBRĘCZ FELGI

ZABEZPIECZENIE TYPU U-LOCK

POKROWIEC WEWNĘTRZNY STRECZ HQ

POKROWIEC WEWNĘTRZNY

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY PREMIUM