Project Description

Kawasaki Ninja 125 (2019)

od 23 000 zł

Legenda zaczyna się tutaj

Witamy w Kawasaki oraz powitajmy słynną linię motocykli Ninja. Ninja 125 to pojazd, który został stworzony z myślą o kierowcach posiadających kategorię A1 jak i B. Nie jest to zwykły motocykl Ninja o małej pojemności. Charakteryzuje się najwyższej klasy inżynierią. Od kratownicowej ramy niczym jak Ninja H2 aż po smukły i agresywny wygląd rodem z toru. Bardzo responsywny silnik o mocy 15KM (11kW) jest bardzo elastyczny przy niskich oraz średnich obrotach. Ninja 125 to idealny motocykl, który wprowadzi Cię w świat pojazdów Kawasaki i pozwoli rozpocząć unikalną przygodę z motocyklami.

  • 4-letnia gwarancja GRATIS!

  • Nowy model w rodzinie Ninja

  • Dostępny na kategorie prawa jazdy: A1, A2 i B

  • KOLORY:

    • zielono-grafitowy (Lime Green / Ebony / Metallic Graphite Gray) – cena 23.400zł
    • czarno-srebrny (Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Fusion Silver) – cena 23.400zł
    • niebiesko-czarny (Candy Plasma Blue / Metallic Flat Spark Black) – cena 23.000zł
  • Elastyczny silnik 125 cm3, 1-cylindrowy, rzędowy o maksymalnej mocy 15KM

  • Sportowe elementy stylizacyjne inspirowane flagową maszyną Kawasaki

  • Pełnowymiarowa kratownicowa rama

  • Mocne hamulce i ABS

  • Tylne zawieszenie typu Uni-Track

  • Łagodnie zestrojona skrzynia biegów

  • Cyfrowy wyświetlacz

  • System ERGO-FIT, który dostosować motocykl do wzrostu.

DODATKOWE SZCZEGÓŁY

Tak jak jej więksi odpowiednicy, Ninja 125 posiada urzekające wykończenie co dodaje jej dynamicznego akcentu. Dodatkowo, kontrast pomiędzy malowaniem poszczególnych elementów owiewek sprawia, że motocykl wygląda jeszcze bardziej agresywnie. Przednia lampa, wyprofilowana szyba czy sportowe koła to elementy dzięki którym Ninja 125 wygląda jeszcze bardziej jak rasowy motocykl typu Supersport.

Tylna lampa w Ninji 125 została zaprojektowana w bardzo smukły oraz wyrazisty sposób. Dodaje ona sportowego wyglądu temu pojazdowi.

Ergonomia jazdy w Ninji 125 została zaprojektowana z myślą o sportowej jeździe w mieście. Dzięki temu, naturalna pozycja kierowcy na motocyklu jest agresywna gdzie kierowca jest zmuszony do pochylenia się do przodu aby sięgnąć do kierownicy.

Siedzenie typu ERGO-FIT pozwalają kierowcom na optymalizację swojej pozycji na motocyklu. Do modelu Ninja 125, dostępne jest wyższe siedzenie ERGO-FIT (+20 mm).

W pełni cyfrowy wyświetlacz dodaje temu motocyklowi bardziej nowoczesnego oraz sportowego wyglądu.

System ABS zwiększa bezpieczeństwo kierowców podczas jazdy. Ten zaawansowany system został zaprojektowany specjalnie pod motocykle. Niezależna aktywacja maksymalizuje kontrolę podczas sportowej jazdy.

4-suwowy silnik o pojemności 125 cm3 Łagodne dostarczenie mocy Ninji 125 przyczynia się do lepszych osiągów tego pojazdu. Tak jak w przypadku typowych silników Kawasaki można odczuć większy “zastrzyk” mocy przy wysokich obrotach.    6-biegowa skrzynia biegów Łagodnie zestrojona skrzynia biegów uzupełnia miejską wydajność i osiągi tego motocykla dzięki czemu oferuje odpowiedni bieg na każdą sytuację.    Elektryczny rozrusznik & Wtrysk paliwa Elektryczny rozrusznik oraz wtrysk paliwa oferują łagodny oraz pewny start przy prostym wciśnięciu przycisku.

Nowa Ninja 125 posiada pełnowymiarową ramę. Wąska oraz kompaktowa kratownicowa rama, sportowe zawieszenie, lekkie opony oraz duża przyczepność sprawiają, że nowi kierowcy mają całkowitą kontrolę nad pełnowymiarowym motocyklem.
Kompaktowa kratownicowa rama Kratownicowa rama jest jednym z głównych powodów przez który Ninja 125 ma smukły wygląd. To pozwala kierowcom na łatwe oparcie stóp na ziemi dzięki czemu czują się pewniej na motocyklu.

Przednie oraz tylne hamulce oferują wspaniałe osiągi hamowania. Dwutłoczkowe zaciski z przodu z tarczą o średnicy 290 mm oraz tylna tarcza o średnicy 220 mm. Falisty obrys dodaje bardziej sportowego wyglądu Kawasaki.

Teleskopowy widelec ø37 mm przyczynia się do komfortowego prowadzenia motocykla i większej przyjemności z jazdy. Z kolei tylne zawieszenie typu Uni Trak gwarantuje wygodę podczas jazdy w najróżniejszych warunkach.

Tylne zawieszenie typu Uni-Track oferuje większą przyczepność oraz lepsze tłumienie wybojów, co przyczynia się do lepszego oraz bardziej sportowego prowadzenia motocykla. Małe wyboje są tłumione bardzo lekko gdzie duże wyboje są tłumione już znacząco. 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego pozwala kierowcom dostosować wysokość tylnej części motocykla do swoich potrzeb. Oprócz tego, taka regulacja ułatwia dostosowanie motocykla do jazdy z pasażerem lub ładunkiem.

Łagodnie zestrojona skrzynia biegów uzupełnia miejską wydajność i osiągi tego motocykla dzięki czemu oferuje odpowiedni bieg na każdą sytuację.
Operowanie sprzęgłem w tym motocyklu to czysta przyjemność. Nowi motocykliści bardzo szybko się przyzwyczają do jazdy tym motocykla co pozwoli na zdecydowanie większe wrażenia z jazdy.

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

SPECYFIKACJA

Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 125 cm³
Średnica x skok 58 x 47.2 mm
Stopień sprężania 11.7:1
Układ zaworów 4 zawory DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 28 mm x 1
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna 11 kW {15 KM} / 10,000 obr./min
Emisja C02 66 g/km
Maksymalny moment obrotowy 11.7 N•m {1.2 kgf•m} / 7,700 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch
Przełożenie podstawowe 2.966 (86/29)
Przełożenie biegu 1 2.833 (34/12)
Przełożenie biegu 2 1.875 (30/16)
Przełożenie biegu 3 1.444 (26/18)
Przełożenie biegu 4 1.208 (29/24)
Przełożenie biegu 5 1.056 (19/18)
Przełożenie biegu 6 0.962 (25/26)
Przełożenie całkowite 3.500 (56/16)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie Pojedyncza tarcza 290 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 37 mm
Zawieszenie, tylne Uni-Trak z gazowym amortyzatorem i regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy Rurowa typu diamond, stal
Ślad 90 mm
Skok zawieszenia, przednie 110 mm
Skok zawieszenia, tylne 120 mm
Opona, przednia 100/80-17M/C 52S
Opona, tylna 130/70-17M/C 62S
Dł x Szer x Wys 1,935 x 685 x 1,075 mm
Rozstaw osi 1,330 mm
Prześwit pod pojazdem 170 mm
Pojemność zbiornika paliwa 11 litrów
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 148 kg

AKCESORIA

SPORTOWY TŁUMIK ARROW

NAKŁADKA TYLNEGO SIEDZENIA

TANKPAD

PRZYCIEMNIANA SZYBA

WYŚWIETLACZ BIEGÓW

ŚLIZGACZE RAMY

WYŻSZA KANAPA

ROLKI WAHACZA

POKROWIEC WEWNĘTRZNY STRECZ HQ

POKROWIEC WEWNĘTRZNY

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY

POKROWIEC ZEWNĘTRZNY PREMIUM